zondag 25 november 2012

Glossybox November '12 - Anniversarybox

Glossybox bestaat deze maand één jaar! Ook ik ben dus al een jaar geabonneerd op deze prachtige box en ik vind het onwijs leuk dat het zo goed gaat. Ik kan me nog goed herinneren dat ik vorig jaar mijn eerste box binnen kreeg: wat een enthousiasme. En dat is niet minder geworden, het blijft elke maand een zalando-reclame-momentje. Als je wilt zien wat er in de eerste Glossybox zat, klik dan vooral even op deze link :) Hier kun je ook meer informatie over Glossybox lezen.

Maar terug naar de box van deze maand: het is dus een Anniversarybox!







 Deze maand was de box speciaal verpakt, namelijk met een leuk beauty papiertje ipv het normale zwarte, en een speciaal "anniversary" lint. Gelijk een feestelijk gevoel!


EXTRAATJE! Yeah buddy! Een (hopelijk) heerlijk maskertje van Anatomicals.




Zoals je misschien al wel ziet, zaten er vier fullsize producten in de box (het maskertje niet meegerekend, maar dat is eigenlijk ook een fullsize product... waarom tel ik die ook alweer niet?). Bovendien zijn het allemaal producten die me aanspreken en waar ik nieuwsgierig naar ben of waarvan ik weet -de Sabon handcrème- dat ik ze fijn vind. Top box deze maand dus!


Ten eerste de Sabon handcrème. De tube bevat 50 ml en is in de geur Patchouli Lavender Vanilla. Ik heb hier al eens eerder een kleinere tube van gehad en deze handcrème is echt heerlijk; misschien wel mijn all-time favourite. Bovendien zat er ook een waardebon van Sabon in de Glossybox: €5,- korting bij een minimale besteding van €25,-. Dat is een aardige besteding en normaal zou ik zo'n bon gelijk weggooien, maar ik vind het heerlijk om bij Sabon te shoppen en ik doe het eigenlijk nooit. Dus misschien dat ik mezelf volgend jaar wel een shopmomentje gun (de bon geldt tot 31 december 2013). Daarnaast het maskertje van Anatomicals. Ik heb deze nog nooit geprobeerd dus ben erg nieuwsgierig. Ik vind de teksten van Anatomicals altijd erg leuk, zo staat er op de achterkant van dit maskertje: They seek it here, they seek it there. Those beauty lovers seek it everywhere. Is it in stores? Is it on line? That damned elusive pimplehell. If you are having trouble finding our mud mask, please send a horsed messanger or email us at info@anatomicals.net. Ik denk dat ik voor die horsed messanger zou gaan....
Ik ben altijd blij met nagellak en het is ook zeker leuk om weer eens een nieuw merk uit te proberen. Het merk is Parisax Professional en ik heb de kleur Cosmic: een donker paars met blauwe glitters. Ziet er prachtig uit dus binnenkort maar eens proberen. Daarnaast een Pure Glam pigment van Zoeva, in de kleur Expensive Black. Het is een prachtige zwarte oogschaduw met lichte (maar veel) glitters. Hopen dat het niet van die glitters zijn die je hele gezicht bedekken behalve je oogleden, but we'll see!










Dan een nachtverzorging van Biotherm. Ik heb nog nooit iets van Biotherm gebruikt en ben onwijs nieuwsgierig. Naar mijn mening zijn producten namelijk way overpriced, maar wie weet is het wel hemel op aarde voor mijn huid. Dit is een High Density Hydrating Jelly en het goedje is dus ook echt in Jelly vorm. Spannend! Dan als laatste een liquid eyeliner van Fashion Make-up. Ik gebruik elke dag zwarte eyeliner dus ééntje extra is altijd welkom. Het kwastje is echter wel erg stevig en strak, dus weet nog niet goed hoe mooi mijn lijntje hier mee gaat zijn, but you never know.













Als jullie ergens specifiek een review van willen, let me know!


Liefs DQ

4 opmerkingen:

  1. Leuke box weer, producten van Sabon zijn altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heee,

    mag ik misschien je kortingscode van sabon?

    ik wil een cadeau voor mijn moeder bestellen, maar heb het kaartje uit mijn glossybox perongeluk weg gegooit.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen