dinsdag 27 november 2012

Favourite Jewelry

Ik ben gek op juwelen. Ze kunnen een outfit echt leuker maken. Hoewel ik vroeger vooral van de zilveren sieraden was, zul je me tegenwoordig vaker zien met gouden details. Ik laat jullie vandaag zien wat ik momenteel veel draag!





De gouden hangers komen van de Penneys -soort Primark, de kleding en accessoires hebben ook Primark labels- in Dublin. Ik twijfelde toen of ik ze wel zou kopen: het zijn immers vrij opvallende gouden oorbellen. Nu draag ik ze ontzettend vaak. Ik vind het hele "Azteekse" thema echt leuk. Ook de gouden knopjes hebben een Azteekse feeling; deze adelaars komen van de Six. De groen/blauwe knopjes komen van de Primark.


Het is November, ook wel Movember, dus mijn moustache ring van Ebay heb ik weer veel om mijn vingers. Aangezien ik geen baard of snor kan groeien, moet ik maar iets anders verzinnen. De grote opvallende roze ring heb ik van Bubba en heb ik nog niet heel veel gedragen. Het immers nogal een statement piece, dus het moet wel passen bij je outfit. Als laatste de bronzen ring van de Forever 21. Deze draag ik onwijs veel. Hij is subtiel, past leuk bij de meeste herfstoutfits en voegt toch wat sparkling toe. Love it! 


Armbandjes! Leuk om enkel te dragen of samen te combineren. Mijn nieuwe liefde is het armbandje met de skelettenkopjes, ook van Bubba. Lekker stoer. Het armbandje daaronder past weer beter bij het Azteekse thema, waar ik toch ook wel erg van gecharmeerd ben. Het bordeauxrode/bruine nep leer tussen de schakels heeft een beetje een herfst feeling to it. Dan de gouden armband met een veer. Deze komt van de Six en is vooral mooi om te combineren; op zichzelf vind ik hem te saai. In tegenstelling tot het kleine armbandje met het "oog" met diamantjes. Hoewel deze heel klein en subtiel is, vind ik hem zo sierlijk en mooi dat ik hem vaak genoeg enkel draag. Ik heb hem gekocht bij de Accessoires. Als laatste de gouden schakelarmband vaan de H&M -kwam in combinatie met een identiek zilveren armbandje-.


Ten slotte de kettingen van het moment. Ik draag eigenlijk alleen lange kettingen met één juweel eraan. Mooi en simpel maken ze de meeste outfits leuker. Op het moment vooral bronzen kettingen en één gouden. Het gouden kettinkje is kort en komt van de Accessoires. Het is een mooi, delicaat kettinkje, misschien momenteel wel mijn favoriet. Daarnaast een lange ketting van Ebay, met een rendier. Ik vind deze erg grappig en zeer leuk voor de koudere maanden. Dan de ketting met de boom, het vogeltje, het pareltje en een stukje kant (ook wel eens verward met wc-papier...). Deze komt van de Claire's en hier krijg ik vaak complimenten over als ik hem draag. Als laatste nog een ketting van Ebay, met een strik.


Liefs DQ

5 opmerkingen:

  1. Ik ben eigenlijk meer van het zilver, maar die armbanden zijn echt onwijs gaaf! En die adelaaroorbelletjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, echt super leuke sieraden! Vooral de sieraden op de eerste foto vind ik super. Ook helemaal mijn smaak haha. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh! Ik zie een snor-ring! <3 <3 Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingetjes! Ik vindt vooral de roze ring mooi. Maat idd niet de makkelijkste om te combineren! Liefs, maria

    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie items! Vooral die roze ring <3

    BeantwoordenVerwijderen