zaterdag 10 november 2012

Fall: Favourites


Deze herfst heb ik weer wat leuke nieuwe dingen aangeschaft, die ik ook ontzettend veel draag en waar ik veel van geniet. In deze blog laat ik mijn Fashion Favorieten voor Fall zien (nee die drie f'en waren niet expres, ja ik vind het wel leuk).
Links: Navy jurkje - H&M
Rechtsboven: Zwarte tas - Primark
Rechtsonder: Groen/blauw doorzichtig blousje - Primark 

Ik vind het jurkje zo mooi! Kan heel goed voor een feestelijke avond (lees: mijn oud&nieuw outfit!) maar met korte, bruine cowboylaarsjes maak je er een stoere outfit van voor een doordeweekse dag. Hetzelfde geldt voor de tas. Niet al te groot, zwart past bij alles en het fake slangenleer geeft het een classy effect. Het blousje.. so pretty! Alleen jammer dat de achterkant erg lang is, maar dat stop ik gewoon in mijn broek en dan pof ik het op. 
 Linksboven: Lady Million Parfum
Linksonder: Donkergroene legging - Vero Moda
Rechts: Bordeauxrood (met paars tintje) shirt met lange mouwen - H&M


Nu het weer herfst is, vind ik dat zwaardere parfums ook overdag gepaster zijn. Lady Million is echt goddelijk en draag ik alleen op speciale gelegenheden. Het is wel onwijs zwaar: toen ik de dop er voor de eerste keer af haalde en mijn vriend de kamer in kwam lopen, zei hij gelijk dat ik niet meer moest spuiten, maar ik had nog niet eens gespoten. De legging heb ik ook in het grijs. Ze zitten heerlijk en staan goed. Ik ben bovendien gek op die donkergroene kleur, die juist nu weer helemaal hip is. Ook bordeauxrood doet het in herfst altijd goed, vandaar dit heerlijke warme shirt.

Links: Donkergroen colbertje - H&M
Rechtsboven: Sieraden - Six & Bubba 
Rechtsonder: Zwarte clutch - H&M

Ik hou van colbertjes. Ze maken je outfit istantly netter en kleden mooi af. Ik had dit mooie exemplaar in mijn nieuwe favoriete kleur al meerdere keren zien hangen bij de H&M, maar nu was hij 30% afgeprijsd. Kassa! Verder ben ik tegenwoordig helemaal van de gouden sieraden. Eerst vond ik het maar ordinair, maar nu is het liefde. Het leukste vind ik het armbandje met skelettenkopjes. Skulls zijn ook weer helemaal hip; bovendien doen ze je aan de dood denken, waardoor je je herinnert dat je met de dag moet leven. Het zwarte tasje draag ik onwijs veel en krijg altijd complimentjes! Ik heb hem gekocht omdat ik al heel lang een clutch wilde, maar bang was dat ik hem nooit zou dragen. Dus ik toch dit tasje met een gouden band voor over de schouder en tevens zonder bandje als soort van clutch gedragen kan worden.

 Links: Furry boots - Shoeline
Rechtsboven: Zwarte stoere boots - Girlzzz Utrecht
Rechtsonder: Bruine boots - Girlzzz Utrecht
Zwarte boots - Sasha


Sinds vorig jaar ben ik gek op korte laarsjes. Ze staan vooral leuk onder jurkjes en rokjes, en omdat ik eigenlijk nooit broeken draag (die grijze en donkergroene leggings niet meegerekend) komt dat goed uit. Die met het bontje draag ik het meest: ze zitten goed en zijn lekker warm. De zwarte laarsjes rechtsboven zijn dit jaar nieuw gekocht. Ik vind ze prachtig! Stoer maar toch mooie, vrouwelijke hakken. Ze zijn redelijk hoog maar zitten toch nog goed. De bruine cowboylaarsjes van rechtsonder zijn ook nieuw en zitten heerlijk.

1 opmerking: