vrijdag 9 november 2012

DA - 009

DA 009 Nagellak
DA - 009

In mijn zoektocht naar leuke nieuwe lakjes voor de herfst- en wintermaanden, kwam ik deze donkerpaarse nagellak van de DA tegen. Ik ben gek op paars en ik hou van kleuren die (wanneer op je nagels) naar zwart neigen, so why not give it a go.

Ik heb al eens eerder een nagellak van de DA gereviewd en die beviel me er goed (dat was overigens ook wel een kleur voor de donkere dage).


De nagellak lakt erg fijn en heeft een handige kwast. Ik vind de flesjes van het DA huismerk erg mooi; simple but classy. Overdag zie je goed dat het een paarse kleur is, later op de avond -tegenwoordig tegen vijven al- gaat de kleur wat meer naar zwart neigen. Ik vind dat niet erg; sterker nog, ik hou er wel van. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat liever niet hebben.

De nagellakjes van het DA huismerk zijn te koop bij de DA voor €2,99.


Liefs DQ

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen