maandag 12 november 2012

Catrice LE "SpectaculART"

Toen ik de foto's van deze nieuwe Limited Edition een tijdje terug zag verschijnen, was ik al verliefd. Wat een prachtige producten zitten er tussen! Mooie, stijlvolle verpakkingen, en draagbare producten. Ik heb vier dingen aangeschaft en zal jullie deze nu laten zien.


Catrice Limited Edition SpectaculART
Catrice - SpectaculART


Catrice Limited Edition SpectaculART


Catrice Limited Edition SpectaculART Highlighting PowderCatrice Limited Edition SpectaculART Highlighting Powder

Het product wat me op de foto's het meeste aansprak, was deze Highlighting Powder. Alleen het doosje al vind ik mooi en niet te vergeten handig: je ziet namelijk gelijk wat erin zit en het is goed te stapelen. Deze highlighter heeft een subtiele, gouden shimmer en is in de kleur Artfully Lustrous. Hij is niet opvallend en daarom mooi voor overdag. Hier ben ik zeer tevreden mee. Prijs €4,49

Catrice Limited Edition SpectaculART So PreciousCatrice Limited Edition SpectaculART So Precious

De Pure Chrome oogschaduws zijn volgens Catrice het paradenpaardje van deze collectie. Ik heb er één aangeschaft, Artfully Lustrous, en ik begrijp inmiddels wel waarom. De oogschaduw is zeer goed gepigmenteerd en het kleurtje is prachtig. Er is een mooie subtiele shimmer aanwezig -niet van die dikke glitters die vervolgens op je gehele gezicht belanden, behalve op je oogleden-, precies waar ik van hou. De oogschaduws kosten enkel €3,99 per stuk en er zijn vier verschillende soorten: So Precious, Bombay Bauble, Treasure It en Artfully Lustrous. Bovendien zit er een mooi patroontje in de oogschaduw en een soort hoefijzer reliëf (of de C van Catrice? weet niet precies wat het toevoegt in ieder geval).  Misschien nog maar één, of twee, of drie aanschaffen?

Catrice Limited Edition SpectaculART
Als laatste heb ik deze twee nagellakjes aangeschaft. Ik heb Soulful en de Gold Leaf Top Coat. Soulful vond ik wel een mooie variant op de bordeauxrode nagellak waar ik zo'n fan van ben: het is namelijk een donkerroze kleur die op je nagels een beetje naar bordeauxrood neigt :) Very beautiful indeed! De Gold Leaf Top Coat is wel gepast voor de feestdagen. Op normale dagen ook heel leuk natuurlijk... Deze nagellakjes kosten €2,99.









Catrice Limited Edition SpectaculART Soulful





Catrice LE "SpectaculART"
Ik vind de SpectaculART collectie prachtig en ik raad je ook zeker aan om je naar de winkels te snellen en wat producten in je mandje te gooien. De verpakkingen zijn mooi, de kwaliteit is goed, het zijn draagbare producten en altijd leuk: de prijs is weer heerlijk. 


Liefs DQ 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige producten inderdaad! Vind de nagellak kleur echt super mooi!!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Artfully Lustrous heb ik zelf, en die vind ik al heel mooi! :) Het is een leuke collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga vandaag eens kijken, want ik word wel erg nieuwsgierig naar deze collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie kleur is die nagellak! Als die glitterlak nou ook mooi is haal ik 'm :)

    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen