maandag 9 juli 2012

Volwassenheid

Hola,

20! Ik ben sinds afgelopen woensdag 20 jaartjes oud! Och ik voel me zo volwassen. Zeg het maar eens hardop: 20 klinkt toch véél ouder dan 19? Ook al scheelt het maar één jaartje. Ik heb gelijk het idee dat ik me veel volwassener moet gaan gedragen... Niet dat me dat lukt overigens, ik ben mentaal nog lang niet zo ver.

Ik heb overigens een hele leuke verjaardag gehad. 4 juli was het net zo'n dag dat het wel de hele tijd lekker was, geen regen of niets, dus ik heb de hele dag met vriendinnen en later met familie in de tuin doorgebracht. Onder het genot van wat hapjes en Jillz (mijn nieuwe drankje!) vlogen de roddels en cadeautjes over het leuke tafeltje bij de loungeset. Misschien dat ik nog een verjaardags"shop"logje doe, maar ik beloof niets... Ik ben de laatste tijd nogal aan het falen wat bloggen betreft.

Mijn leven gaat verder zijn gangetje. Ben twee weken terug naar Concert at Sea geweest met twee van mijn vriendinnen. Was echt super gaaf!

O, mijn geliefde boyfriend roept dat het tijd is voor eten (haha lekker huiselijk) dus ik ga snel weg! Misschien binnenkort een vervolg op deze update blog! Hoop dat het jullie goed gaat :)


Liefs DQ

2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer even van je te horen, hoop dat je je update afmaakt. en alsnog gefelic jaa!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen