vrijdag 16 maart 2012

OPI - Dutch Treats

Hola,

Toen ik een paar maanden terug hoorde dat er een OPI Holland collectie zou komen, ging ik uit mijn dak. JA! JA! JA! Inmiddels ligt de collectie al een paar weken in de winkels en ik heb mijn deel in huis. Deze collectie zit vol met frisse en felle lente/zomer kleuren. Zeker nu met dit lekkere weer, zeer toepasselijk om op je nagels te hebben. Vandaag laat ik jullie het mini-setje zien en later komen er nog wat full-sizes.
Dit setje is in de winkels en via ebay te koop.

OPI - Dutch Treats

In eerste instantie wilde ik alleen wat losse full-sizes kopen. Op ebay had ik enkele besteld maar ik was weer te ongeduldig om te wachten, ik wilde deze collectie zó graag proberen. Dus toen ik weer eens de Sephora rond struinde, kon ik het Dutch Treats setje niet laten staan... (overigens had ik geen van deze kleurtjes besteld, zo ver gaat het ook weer niet...)

 I Have a Herring Problem
"What's that you say? I need to "sea" this shimmery green-blue?"
Dit is een mooi blauw lakje met een zilveren shimmer. Na twee laagjes staat hij prachtig. 

 Red Lights Ahead... Where?
"This coral-packed red is the hottest in the district."
Dit lakje heeft me ongelofelijk verrast! Een onverwachte favoriet van de collectie. Het is een felrode kleur, met een beetje een koraal/oranje tintje. Prachtig! 

 Kiss Me on My Tulips
"A smooch-worthy shade of hot pink."
Van dit knalroze lakje is een fullsize on the way. Ik ben gek op deze hotpink, maakt elke outfit vrolijk!

 Pedal Faster Suzi!
"This pink-lavender shimmer will have you 'wheeling'."
Deze lichtroze lak met zilveren shimmer viel me een beetje tegen. Deze leek me het leukste van het setje, maar blijkt uiteindelijk de minste. Misschien als mijn huid wat bruiner getint is, dat ik hem leuker vind, maar zo vind ik hem maar saai en onopvallend.

Alle kleurtjes in dit Dutch Treats mini-setje van de Holland collectie lakken super. Eigenlijk is één laagje bij de meeste kleuren voldoende, maar om het af te maken doe ik er vaak een tweede overheen. Vooral Red Lights Ahead... Where? en Kiss Me on My Tulips zijn naar mijn mening echte aanraders!


Liefs DQ

2 opmerkingen:

  1. Die eerste is leukk. Want it. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, ze zien er ook mooi uit op je nagels :) Die rode heeft een grappige text Haha!!

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen