donderdag 22 maart 2012

Glossybox Maart '12

Hola,

Ik deed vandaag weer een vreugde sprongetje toen ik mijn Glossybox in mijn handen kreeg. Presents! (zelf betaald weliswaar, maar ach). Deze maand zit hij weer vol met leuke producten dus kijk snel mee!

Informatie over de Glossybox kun je in mijn eerste Glossybox-artikel lezen


Het thema deze maand is "groen". Groen als in duurzaamheid, in dit geval op het gebied van beauty. Zoals Glossybox het zelf zegt: "Green is the new black".



Dit is echt één van mijn favoriete boxen tot nu toe. Wauwie wat een producten! Check sowieso hoe vol die zit, toen ik alles er voor het eerst uit had gehaald en het er toen weer in deed, kreeg ik de doos amper dicht.

  • Weleda - Amandel Verzachtende Gezichtsolie Full size €14,25
  • BM Beauty - Blusher Full size €9,60
  • Schwarzkopf Professional - Essensity Conditioner Full size €16,60
  • The Body Shop - Chocomania Body Butter Full size €15,00
De nieuwe body butter van The Body Shop! Hier was ik al nieuwsgierig naar, het heeft namelijk een chocolade geur. Erg lekker. Ik ben ook heel blij met de gezichtsolie van Weleda, ik vind het soms lekker om mijn gezicht nog een beetje te masseren voor ik ga slapen en daar gebruik ik nu gewoon mijn cleansing milk voor (zodat het niet te stroef is en extra reinigt). Dit is vast veel lekkerder.

  • Montagne Jeunesse - Gezichtsmasker Full size (per masker) €1,75
Ik ben gek op maskertjes en vroeger gebruikte ik altijd die van Montagne Jeunesse. Ze zijn goedkoop en er zijn zoveel leuke verschillende soorten. Hier ga ik mezelf weer lekker mee verwennen.


Liefs DQ

3 opmerkingen:

  1. Die choco body butter wil ik ooook!! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er toch allemaal weer goddelijk uit :)

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen