donderdag 1 maart 2012

Glossybox Februari '12

Hola,

Deze maand weer een "originele" Glossybox, in een normale lichtroze matte doos. Dit is alweer de vierde Glossybox, maar het euforische gevoel dat je krijgt als hij bezorgd wordt, is er niet minder door geworden.

Informatie over de Glossybox kun je in mijn eerste Glossybox-artikel lezen


Deze maand zaten er weer verschillende leuke producten in. Met twee producten ben ik echt heel blij, twee vind ik wel tof en de laatste is mwamwa. Toch een mooie uitkomst.



Natuurlijk eerst de doos induiken vóórdat je op het kaartje leest wat voor producten erin zitten.


Een blik op de inhoud. Ik, als sucker for packaging, werd gelijk getrokken door het vrolijke blauw/roze doosje. Ook weer iets van KOH (jeej).

    • Eyeko London - Skinny Eyeliner Full size €10,00
    • L'Oréal Paris - Studio Secret Primer Full size 16,99
Dit zijn mijn twee favoriete producten uit de box van deze maand. Gelijk ook de fullsize producten. Ik heb een grijze eyeliner van Eyeko, echt heel fijn. Deze heeft een hele lange steel zodat je hem kunt slijpen tot het laatste stukje. Dan de primer van L'Oréal Paris, altijd handig om te hebben en was hier wel nieuwsgierig naar. Mooi potje.

    • Duwop - Venom Gloss Full size €14,00
    • KOH - Purifying Hand Bath Full size (10 stuks) €20,95
    • Shiseido - Bio Performance Advanced Super Revitalizing Cream Full size €90,50
De lipgloss is wel fijn, maar ik had liever de EOS lipbalm gehad, die sommige Glossybox-abonnee's ipv dit product hadden. Toch leuk. Het minst blij ben ik met tevens het duurste product (€90,50 voor 50 ml, say what?!), de Shiseido "mond-vol" cream. Heb hem nog niet geprobeerd maar dit is het zoveelste crèmepje, dus had van mij niet gehoeven. Ga binnenkort dit gouden goedje toch maar eens testen. Overigens staat er ook een geur-testertje op, Womanity van Thierry Mugler. Dit was een extraatje :)


Liefs DQ

2 opmerkingen:

  1. Nice!! ziet er weer goed gevuld uit! Hoeveel kost zo'n glossybox ook al weer per jaar/maand?

    Liefs,

    Maria
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen