dinsdag 24 januari 2012

Glossybox Januari '12

Hola,

Sinds zaterdag prijkt de mooie doos van Glossybox weer op mijn bureau. Altijd als ik de box binnen gekregen heb, laat ik hem nog minstens een week in mijn kamer staan. Elke keer als ik er een product uit gebruik, stop ik hem gewoon weer netjes terug in de doos. Ik vind het gewoon zó leuk dat ik er lang van wil genieten. Na een week vind ik het toch langzamerhand genoeg worden en ruim ik het maar op ;)
Deze maand kwam de box iets later dan normaal en in een speciale Valentijns editie. I loved it! Vooral de neonroze matte doos, gorgeous.

Informatie over de Glossybox kun je in mijn eerste Glossybox-artikel lezen

 

 Seriously, I love the hot pink! Lekker opvallend en girly. Ook het hartje maakt het net wat specialer. Natuurlijk stond op het kaartje weer een lieve boodschap.


Overigens heb ik hier Save me op mijn nagels van de OPI Nicki Minaj collectie! Zo mooi <3


Een lekker vol doosje weer. Op het eerste gezicht zag ik al het "extra valentijnscadeautje", namelijk een lief klein zwart spiegeltje met het Glossybox logo. Heel handig voor los in mijn tas!

Wat ik heel stoer vind is dat er zo'n groot potje crème in zit van Dr. R.A. Eckstein. Ik had nog nooit van dit merk gehoord dus vind het heel leuk om hiermee in aanraking te komen. Het is een mooi potje met crème die het vochtvetgehalte van de huid verzorgt. Het is voor de normale tot droge huid en ik gebruik hem in de ochtend voordat ik mijn make-up aanbreng. Prijs: €22,40 voor 50 ml. Daarnaast ook weer iets voor mijn haar. Dit is wel interessant want behalve shampoo en sporadisch conditioner gebruikte ik niks in mijn haar. Maar door de afgelopen glossyboxen begin ik wat meer met mijn haar te spelen. Dit is de Quick Dry 18 Spray van Redken. Nogmaals een merk wat ik niet ken. Mooi flesje wel en werkt goed. Prijs: €20,50 voor 400 ml.


Golden Rose! Eindelijk een merk wat ik herken. Hier heb ik twee hele fijne flakie nagellakjes van dus ik begin positief. Het is een Jumbo Eyeshadow Pencil in een goude kleur. Erg mooi en erg veel pigment! Prijs: €6,95. Van L'Occitane zit er een Cherry Blossom Shower Gel in. Ruikt erg lekker en ik vind het een mooi flesje. Wel een beetje saai. Prijs: €13,00 voor 250 ml. Als laatste een peelende crème van Maria Galland. Deze zorgt voor een diepte reiniging voor iedere huid. Werkt erg goed, alleen redelijk duur naar mijn smaak. Prijs: €22,95 voor 50 ml.


Liefs DQ

2 opmerkingen:

  1. http://missshorty.punt.nl/25 januari 2012 om 07:28

    weer een doos vol leuke spulletjes! En vet dat je Save op je nagels hebt van de Nicki Minaj collectie^^ ik heb pink friday en super bass shatter:) maar die save ziet er mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem al vaker voorbij zien komen! Helaas ben ik dit keer niet zo onder de indruk van de doos. De producten van L'Occitane zijn altijd wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen