zondag 23 oktober 2011

Tentamens & Leuk Vooruitzicht

Hola,

Herfstvakantie... Nee, daar doen ze niet aan op de universiteit. Ik heb gewoon leuk tentamens!

Morgen en overmorgen heb ik twee tentamens, dus één per dag. Op zich heel fijn gepland, want dan ben ik de drie dagen erna bij toeval vrij :) De hele week staat voor tentamens en het ligt er maar net aan hoe je tentamens vallen. Hoe dan ook, ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten maar ik hoop op het beste. Heb het idee dat ik veel gemotiveerder ben dan vorig jaar. Was al eerder begonnen met leren en ben vanavond vóór 12 uur zeker klaar (wat echt een uniek moment is voor mij). Heb zelfs al voor dinsdag vooruit geleerd...  Het moet niet gekker worden. Al wil ik nu ook niet te positief doen, straks ga ik het helemaal verknallen en dan sta ik mooi voor schut met mijn grote praatjes.

Iets wat ik eigenlijk altijd doe als ik tentamens heb, is mezelf achteraf belonen met een middag/dag shoppen. Niet zozeer kleding, tenzij ik natuurlijk iets prachtigs zie, maar vooral leuke beauty dingetjes of boeken, cd's en dvd's. Zo heb ik ook iets om naar uit te kijken als ik aan het leren ben. "Nu even knallen, maar woensdag kan ik los." Dus ook deze keer, woensdag ga ik lekker shoppen! Heb zelfs al een leuke wishlist gemaakt.

Verder is mijn vriend vrijdag thuisgekomen uit Londen, jeej :) Ik heb hem van het station opgehaald en ben toen nog even met hem naar huis gegaan. Wat foto's gezien en verhalen gehoord. We waren allebei alleen heel moe, hij of course van Londen en ik van mijn late night study parties by my self, dus ik ging na een uurtje weer naar huis. Nu zie ik hem woensdagavond waarschijnlijk pas weer... Aangezien ik het zo druk heb met mijn studie. Dus het is even afkoelen. Maar des te leuker is het weer als ik hem zie. Nog een leuk vooruitzicht. Hij had uit Londen ook nog een leuk cadeautje voor me meegenomen, een setje van de BodyShop. Zó lief. Hij had eerst gekeken naar echte souvenir-achtige dingen, maar wilde iets kopen waar ik echt iets aan had. God wat kent hij me toch goed haha.

Nu weer genoeg studie-ontwijkend-gedrag vertoond, let's hit the books!


Liefs DQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten