maandag 31 oktober 2011

Soort-van herfstvakantie

Hola,

Helaas... Het is weer maandag. Back to the normal life. Zoals ik eerder heb verteld, had ik niet echt herfstvakantie. Toch vielen mijn tentamens zo dat ik woensdag, donderdag en vrijdag vrij was, wat natuurlijk goed uitkwam. -Overigens gingen mijn tentamens wel oké, ik durf er niets over te zeggen maar ik houd jullie op de hoogte ;)- Ik heb van mijn vrije dagen genoten.

Dinsdagavond ben ik lekker met mijn zus gaan eten bij een Grieks restaurant (we gooien er nog wat geld bovenop). Zeer lovely. Daarna linea recta naar mijn vriend, aangezien ik die al zo lang niet had gezien, en daar lekker bij gehangen en geslapen. Woensdag samen gehangen; dus ik ben niet zoals verwacht en aangekondigd gaan shoppen, maar dat staat nu voor morgen in de planning. Donderdag zijn we samen in Rotterdam gaan winkelen. Vooral veel schoenenwinkels in en uit geweest, want meneer wilde nieuwe schoenen. Uiteindelijk ook gevonden: teruggegaan naar de allereerste winkel van die dag. 's Avonds zijn we naar de musical 'The Producers' gegaan. Via een vriend van een vriend van mijn 'schoonmoeder' konden we kaartjes voor €4,- pp krijgen, gouden rang. Was echt super. Prachtig decor, fantastische acteurs en goed verhaal. Zonde dat het zo slecht loopt, misschien hadden ze de publiciteit iets beter moeten aanpakken. Een musical als 'The Producers' heeft natuurlijk zijn naam al niet echt mee om veel aandacht te vangen. Vrijdag ben ik weer netjes alleen naar huis gegaan en 's avonds een heerlijke relaxavond gehad.

Dus de de vrije dagen waren heerlijk. Even helemaal niks aan de studie en gewoon lekker met mijn vriend samen geweest. Maar nu weer gewoon aan de bak. Ik vind het eerste moment voordat alles weer begint altijd het ergst. Zóveel tegenzin. Maar als de sleur dan weer eenmaal begint, is het eigenlijk niet zo speciaal meer.


Liefs DQ

3 opmerkingen:

  1. Dat heb ik ook altijd, maar als je weer bent gebonnen dan valt het wel weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch fijn dat je die paar dagen hebt gehad ;)

    Love,

    Maria
    www.divinity-divinity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een paar lekkere dagen hebt gehad x

    BeantwoordenVerwijderen