maandag 31 oktober 2011

Friends with Benefits

Romantische komedie met Mila Kunis en Justin Timberlake waarin Jamie en Dylan besluiten seks met elkaar te hebben en toch 'gewoon vrienden' te blijven.
Nadat ze ieder een rampzalige relatie hebben beëindigd, besluiten een vrouwelijke headhunter en haar nieuwste klant om seksmaatjes te worden. Ze beloven elkaar om ermee te stoppen wanneer een van beiden emotioneel gebonden raakt. In het begin gaat het goed, maar al snel worden de twee vrienden verliefd en moeten ze erachter zien te komen wat ze voor elkaar betekenen. -Film1



Ik wilde dolgraag naar Friends with Benefits. Toen ik de trailer op tv zag, was ik eigenlijk al om. De humor is precies mijn stijl, ik ben gek op Mila Kunis en laten we eerlijk zijn: Justin Timberlake is een heerlijke man. Vandaar dat ik mijn vriend al snel had ingelicht dat het niet zozeer een optie was of hij mee wilde, we moesten en zouden naar deze film gaan. And so it happened.

Zoals verwacht vond ik de film super tof. Gelukkig maar, want niets is vervelender dan een film waar je veel van verwacht maar die uiteindelijk tegenvalt. De zaal zat ook helemaal vol, wat volgens mij de laatste tijd niet veel meer gebeurd.

De film gaat over twee mensen die elkaar zakelijk leren kennen en ongelofelijk goede vrienden worden: Justin en Mila. Op een avond hebben ze een casual gesprek over hoe ze de seks wel missen nu ze vrijgezel zijn en dat het eigenlijk te vergelijken is met 'een potje tennis', gewoon een hobby waar niet meer bij hoeft te komen kijken. Waarop Justin het voorstel doet, "Let's play tennis".

Ik vond het echt een hilarische film. Sowieso vond ik Justin en Mila beide fantastisch, maar de humor was echt goed. Ook werden romantische komedies goed belachelijk gemaakt (wat natuurlijk extra grappig is als je bedenkt dat dit ook een redelijk typische romcom is). Ik raad deze film dan ook zeker aan voor een gezellig avondje lachen.

Liefs DQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten